Thursday, October 11, 2012

Aktifkan Dirimu !!!!

+ The Writer + .: K.H.A.I.R.A :. at 9:28:00 AM 3 Comments
Assalammualaikum W.B.T

Haiiii,,,,tawan2,, Sy kembali lagi.
Soriii r,,ada rasa diri ini seperti 'Chipsmore'
Kejap ada kejap xda.........


Blog ne dah lama menyepi n d "Anak Tirikan"
Terbiar gtu jak,,,
Bkn apa,,sebenar'y BERUKband dah lingkup
Rumah pulak bukan ada WiFi,,,,
Nak p kedai2 yg ada WiFi pulak.....
Tahap KEMALASAN tuh agak GABAN
Lebih suka duk umah jerr,,,
Tgk TV,,,makan,,,tidur,,pastuh makan blk...
HAHAHAHAHA !!!!!!!
Almaklumlah,,,ANAK MAMI kan
(bukan anak mami Penang tuh yerrr)
...HIHIHIHI !!!!....


Walaubagaimanapun.........
Sy udah bertekad mau MErajinkan diri berblog ne
InsyaALLAH...(^___^)


P/s : Tenang walau dimana jua anda berada.........

Friday, August 12, 2011

Ini Namanya PEREMPUAN

+ The Writer + .: K.H.A.I.R.A :. at 2:45:00 PM 3 Comments

Masuk satu kedai....
Keliling 360 Darjah...
Tgk2...usya2...
Cuba itu...cuba ini...

Nampak satu kedai g...
Kat seberang jln la pulak...
Lagi menarik hati n lawa...
Keliling juga 360 Darjah..
After that.....

Masuk lagi satu kedai...
Pun buat benda yg sama...
Asyik dok usya n belek benda yg sama...
Tak puas ati jugak..

Masuk lagi 4..5..6.. buah kedai seterusnya....
Keliling up ckit 720 Darjah...
Pun dok usya n belek itu ini...
Banding yg tuh...yg ni...
Last2 pegi balik kedai yg "PERTAMA" td...
Beli item yg dah di belek kat bberapa buah kedai tadi..

Lenguh kaki beb....
Abes longgar segala skru2 body...

Kenapa mesti macam tuh?
Kenapa Xbeli jer terus kat kedai yg ptama tadi?
Kenapa kena masuk sampai berbuah-buah kedai?
Kenapa...kenapa..kenapa..???


Ini namanya PEREMPUAN...
Xsah kalo Xmasuk 2..3..buah kedai
Tapi aQ..............................................
Pun sama cm tuh jugak...
hihihihi.....
Cuma bezanya.."KADANG2"


Thursday, August 4, 2011

SELIPAR HILANG !!!!!!!!!

+ The Writer + .: K.H.A.I.R.A :. at 3:18:00 PM 7 Comments
Pegi terawih ada selipar…..
Balik terawih selipar xda……

Pelik kan ???

Di mana perginya selipar Q ???
Org lain dah memulakan langkah menuju puncak…
eh silap menuju ke rumah….hehehehe

tapi aQ????
Masih lagi mem’bz kan diri mencari ke mana pergi selipar Q yg kiut itu…
Pusing kiri…pusing kanan…jenguk sana..jenguk sini….

Tapi hampa……hampa..kecewa..sdey melanda diri..

Mau marah…mau mengamuk tapi Q tahan Jebat..
Dan masi lagi meneruskan perjuangan Q menjejaki selipar kesayangan Q…

Akhirnya……………………………………………….


A. Selipar dijumpai ------- 0.01 %

B. Selipar diganti dgn selipar lain ------- 0.02 %
C. SELIPAR HILANG ------- 99.7 %

“Orang pergi masjid wat pahala, tapi ‘meka’ pergi masjid wat dosa”

Siapakah yang harus bertanggungjawab di atas kehilangan selipar Q yg kiut itu…..
(-- . --)
Ini betul2 tidak adil !!!
Dan aQ akhirnya membuat keputusan untuk berbuat demikian

V

V
V

V

v


Sebagai langkah keselamatan selipar aQ xhlg g...
hahahahaha...(Devil Laugh)

 

KHAIRA89 Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template and web hosting Graphic from Enakei